Prejsť na obsah

JUDIKATÚRA: Posudzovanie rozporu reklamy s dobrými mravmi

Pri posudzovaní rozporu dobrých mravov si kasačný súd uvedomuje, že náhľad na tento pojem rovnako ako aj na prípustnú mieru zobrazenia nahoty sa mení. Je preto potrebné posudzovať každú jednu reklamu optikou daného obdobia.

Ilustračné foto: pixabay.com

Právna veta

Pri posudzovaní rozporu dobrých mravov si kasačný súd uvedomuje, že náhľad na tento pojem rovnako ako aj na prípustnú mieru zobrazenia nahoty sa mení. Je preto potrebné posudzovať každú jednu reklamu optikou daného obdobia.

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov

Chcete získať prístup ku všetkým článkom? Rozhodnite sa pre predplatné PREMIUM

Mesačné

Platba kartou

9,90

Objednať
Zľava 17%

Ročné

Platba kartou

99

118.80€

Objednať
Zľava 17%

Ročné

Platba faktúrou

99

118.80€

Objednať

Už máte vytvorený účet? Prihlásiť sa


Najnovšie